6 Τροφές που Λειτουργούν ως Λιποδιαλύτες

Οι περισσότεροι από εμάς θα θέλαμε να χάσουμε ίσως κάποια περιττά κιλά, που μπορεί να έχουμε είτε στην εκ γενετής σωματοδομή μας είτε επειδή φέτος στις γιορτές το ρίξαμε λίγο παραπάνω έξω. Σε κάθε περίπτωση, εάν δεν μπορούμε να αφιερώσουμε κόπο και χρόνο σε μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή, το πιο εύκολο και αποτελεσματικό που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσθέσουμε στην καθημερινότητά μας τροφές που θα βοηθήσουν τον οργανισμό μας να καταπολεμήσει το περιττό λίπος (prestamos rapidos). Παράλληλα, δεν θα καταπιέσουμε την επιθυμία μας να φάμε κάποιο γλυκό ή κάποιο αγαπημένο μας φαγητό.

Έχοντας στη διάθεσή μας το ελαιόλαδο, το πιο ποιοτικό λάδι που μπορεί να παραχθεί, δεν μπορούμε παρά να ετοιμάζουμε τα γεύματά μας χρησιμοποιώντας αγνό παρθένο ελαιόλαδο, τόσο στο μαγείρεμα όσο και στις σαλάτες μας. Ειδικά όταν αυτές είναι πράσινες, ένα κουτάλι της σούπας λάδι μαζί με την προσθήκη ενός χυμού λεμονιού καθιστά το γεύμα μας ισορροπημένο αλλά και γευστικό.

Τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι πλούσια σε διατροφική αξία και ενέργεια που μπορεί να παραμείνει στον οργανισμό μας πολύ περισσότερο διάστημα από τα προϊόντα με λευκό ψωμί και σιτάρι. Προτιμήστε σαν πρόγευμα μια μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, ένα κουλούρι καθώς και για το μεσημεριανό γεύμα επιλέξτε ζυμαρικά ολικής, τα οποία δεν υστερούν σε τίποτα γευστικά από τα λευκά.

Το πράσινο τσάι, ενώ καταναλώνεται από πολλές χώρες σε καθημερινή βάση, δυστυχώς στη χώρα μας δεν είναι τόσο διαδεδομένο. Ίσως να έχει συνδεθεί λανθασμένα με χειμωνιάτικες ιώσεις και πονόλαιμο. Ωστόσο, οι ευεργετικές του ιδιότητες προσφέρουν μια μεγάλη πηγή αντιοξειδωτικών καθώς λειτουργεί ως λιποδιαλύτης στον ανθρώπινο οργανισμό. Το καλοκαίρι μπορείτε να προσθέσετε παγάκια, δυόσμο και φέτες λεμονιού μετατρέποντάς το σε ένα αναζωογονητικό και δροσερό αφέψημα.

Οι ξηροί καρποί είναι μια πολύ σημαντική πηγή ενέργειας μέσα στη μέρα. Μια χούφτα άψητα αμύγδαλα μαζί με ένα μήλο ή αχλάδι μπορούν να εξαλείψουν την αίσθηση της πείνας μας, ενώ ταυτόχρονα τα αμύγδαλα λειτουργούν ως λιποδιαλύτες με πολύτιμες βιταμίνες.

Όλα τα πράσινα λαχανικά μπορούν να συνοδέψουν τέλεια το γεύμα μας, ισορροπώντας τέλεια την διατροφική του αξία. Ωστόσο, μπορούν να αποτελέσουν τα ίδια το κύριο γεύμα. Δημιουργώντας για παράδειγμα μια σαλάτα με σπανάκι, ρόκα και βραστό κοτόπουλο, ο οργανισμός θα μπορέσει να αποτοξινωθεί καθώς θα πάρει και όλα τα απαραίτητα για αυτόν στοιχεία.

Η βρώμη ήταν ανέκαθεν το πιο παρεξηγημένο στην οικογένεια των δημητριακών. Η στιφή του γεύση δεν μας επιτρέπει να το προσθέσουμε στην καθημερινή διατροφή μας. Το καλό όμως με τη βρώμη είναι η ευκολία με την οποία μπορεί να συνδυαστεί με χιλιάδες άλλες τροφές, δημιουργώντας μικρά γευματάκια μέσα στη μέρα τα οποία συντηρούν τον οργανισμό μας. Ένα γιαούρτι με βρώμη και αποξηραμένα φρούτα, γάλα με βρώμη και σταφίδες, σπιτικές μπάρες με βρώμη και μαύρη σοκολάτα είναι μερικά από τα σνακ που μπορούμε να εναλάσσουμε καθημερινά.

Όσο δύσκολο και αν είναι να ακολουθήσουμε υποδείξεις και διατροφές, μπορούμε ξεκινώντας απλά με μικρές προσθήκες υγιεινών τροφών να ανοίξουμε το δρόμο σε μια πιο ισορροπημένη διατροφή, η οποία θα βοηθήσει όχι μόνο την εξωτερική μας εμφάνιση αλλά και την φυσική ευεξία του οργανισμού μας.

Διαβάστε περισσότερα http://www.creditorapido247.com/.