Οι Διατροφικές Μας Απαιτήσεις Καθημερινά

Οι απαιτήσεις της καθημερινότητας είναι μεγάλες. Το άγχος που προκαλείται από τους γρήγορους ρυθμούς ζωής και τις ευθύνες που αντιστοιχούν στον καθένα από εμάς δεν αφήνει και πολλά περιθώρια να ακολουθήσουμε ένα σταθερό και υγιεινό τρόπο διατροφής, με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται η υγεία μας.

Τα ποσοστά παχυσαρκίας αυξάνονται ολοένα και περισσότερο, με βάση τα στατιστικά στοιχεία ανά περιόδους, που καθιστούν υπεύθυνο το ακατάστατο ωράριο και γενικότερα την επιλογή των τροφών μας κατά τη διάρκεια της μέρας (credit rapid). Είναι πάρα πολύ πιο εύκολο για κάποιον που το ωράριο εργασίας του δεν είναι σταθερό (δηλαδή στο μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού) να στραφεί σε λύσεις διατροφικά γρήγορες αλλά πρόχειρες. Αυτές οι λύσεις δεν προσφέρουν τα απαραίτητα διατροφικά συστατικά, τα οποία είναι απαραίτητα στον οργανισμό, με αποτέλεσμα η σωματική κόπωση να αυξάνεται και τα αποθέματα ενέργειας να εξαντλούνται.

Πλέον έχουν μπει στη ζωή μας τα συμπληρώματα διατροφής, όπως βιταμίνες κ.α., που όμως δεν αντικαθιστούν ένα πλήρες γεύμα. Αντιθέτως, συμπληρώνουν τα διατροφικά συστατικά που λείπουν από το καθημερινό γεύμα, όπως για παράδειγμα το ψάρι, τα φρούτα και τα λαχανικά.

Η υγιεινή διατροφή είναι το άλφα και το ωμέγα για την υγεία του οργανισμού μας. Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε με πολλούς και γρήγορους τρόπους που δεν θα μας στερήσουν τον πολύτιμο χρόνο από τις υποχρεώσεις μας αλλά και τις δραστηριότητές μας και μάλιστα δεν θα χρειάζεται να σκεφτόμαστε καθημερινά τι θα προετοιμάσουμε την επόμενη ημέρα.

Τα λαχανικά και τα φρούτα πρέπει να αποτελούν πάντα ένα σημαντικό κομμάτι της καθημερινής διατροφής, αφού είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ και είναι απαραίτητα για τον οργανισμό, ενώ μελέτες έχουν δείξει ότι είναι ευεργετικά για τους πνεύμονες αλλά και απαραίτητα για τις γυναίκες που προσπαθούν να συλλάβουν. Τα οπωροκηπευτικά είναι εκείνα που θωρακίζουν τον οργανισμό από ανεπιθύμητες ασθένειες, ενώ έχουν αντιοξειδωτική δράση.

Τα σκούρα λαχανικά, τα όσπρια αλλά και οι ξηροί καρποί είναι πλούσια σε βιταμίνη C και βοηθούν στην απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό. Τα λαχανικά δεν απαιτούν μεγάλο χρόνο προετοιμασίας και παρασκευής. Γι’ αυτό είναι και μια γρήγορη λύση που θα συνοδεύει τα γεύματά μας μαζί με τα φρούτα στις καθημερινές μας δραστηριότητες, ενώ βοηθούν στην πέψη.

Το ψάρι είναι επίσης απαραίτητο για την υγεία του οργανισμού και η προετοιμασία του όπως και η παρασκευή του γεύματος είναι εξίσου εύκολη και καθόλου χρονοβόρα. Αντιθέτως, το κόκκινο κρέας θα πρέπει να λαμβάνεται λιγότερο από όσο έχει συνηθίσει ο οργανισμός να καταναλώνει σε ημερήσια διάταξη, γιατί η υπερβολική κατανάλωση επιβαρύνει τον οργανισμό. Τα σνακ μεταξύ των γευμάτων είναι απαραίτητα, αρκεί όμως να έχουν την διατροφική αξία που θα είναι ωφέλιμη για τον οργανισμό. Για παράδειγμα μπορούμε να χρησιμοποιούμε μπάρες δημητριακών αλλά και φρούτα ή γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών κ.α.

Ουσιαστικά το μόνο που χρειαζόμαστε είναι μια μικρή οργάνωση και προετοιμασία για να αντεπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της εβδομάδας που έρχεται – credit fara adeverinta de venit. Είναι σίγουρο ότι όταν αλλάξουν οι διατροφικές συνήθειες και η ποιότητα ζωής, τότε η διαφορά θα είναι αισθητή για την υγεία μας αλλά και τα έξοδα για την διατροφή θα μειωθούν. Το έτοιμο φαγητό πάντα κοστίζει πολύ περισσότερο, ενώ η ποιότητά του δεν είναι πάντα εγγυημένη.